tiistai 4. helmikuuta 2014

dialogeja

Telkkarissa pyöri viikonloppuna romanttinen hömppäkomedia, jota katselimme lapsen kanssa.

- Äiti, minä haluaisin joskus tollaisen äidin.
- Ethän sinä tarvi muita äitejä kuin minä.
- No ei kun sitten kun sinä olet vanha!
- Ethän sinä sittenkään tarvi toista äitiä. Sitä paitsi toi nainen on paljon vanhempi kuin minä.
- No sitten kun sinä muutut noita-akaksi niin sitten minä haluaisin tommosen äitin.
- Noita-akaksi?
- Niin.
- Ahaa..

Hetken päästä ruutuun ilmestyy kivannäköinen miespääosan esittäjä, jota lapsi katsoo silmät loistaen.

- Äiti! Minä kyllä tiedän että minä haluan joskus tommosen isin.
- Et sinä tarvi toista isiäkään. Vaikka ei toi kyllä ole ollenkaan paha isäehdokas..

Sitten elokuva jatkuu ja jonkin ajan päästä tulee kohtaus ravintolan avajaisjuhlista.

- Äiti?
- No?
- Mitä noi tekee?
- Niillä on juhlat. Toi ravintola on just avattu ja ne juhlii sitä.
- Äiti minä haluaisin joskus mennä juhlimaan ravintolaan.
- Kyllä sinä pääset juhlimaan ravintolaan sitten kun olet aikuinen.
- Ja sitten minä menen sinne mun poikaystävän kanssa. Sitten me tanssitaan siellä.. ja pussaillaan, hihihihihihihihihi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti